Kategóriák
További adatok


Ogilvy a reklámról a digitális korban

Ogilvy a reklámról a digitális korban

-16%
Könyv ára
7 500 Ft
Kedvezményes ár: 6 300 Ft
A vásárlás után járó pontok: 189 Ft
Kosárba helyezés
Megosztom
Funkciók
Rövid leírás
Szerző: Miles Young
Kiadó: Kossuth Kiadó
Oldalszám: 288 oldal
Megjelenés: 2018. október
ISBN: 9789630992640
Részletesebb leírás
A digitális korszak számos új lehetőséget és kihívást hozott a reklámügynökségek és ügyfeleik számára. Miles Young az Ogilvy&Mathernél töltött hosszú és sikeres karrierjére alapozva írta meg ezt a nélkülözhetetlen kézikönyvet, amely próbálja elnyomni a digitális korszak "zaját," hogy felhívja a figyelmet néhány alapvető szabályra. A kötet a legújabb kutatások adatait és a legsikeresebb digitális kampányok esettanulmányait felhasználva ad megalapozott tanácsokat gyakorló és leendő reklámszakembereknek. Olyan lényeges témákat tárgyal részletesen, mint az alábbiak:

o A MÁRKÁK ALKALMAZKODÁSA AZ ÚJ DIGITÁLIS KÖRNYEZETHEZ
o A DIGITÁLIS ÖKOSZISZTÉMA
o A FOGYASZTÓK BEVONÁSÁT EREDMÉNYEZŐ INTELLIGENS TARTALMAK
o A LEGFONTOSABB CSATATEREK: A KÖZÖSSÉGI MÉDIA, A MOBILTARTALMAK ÉS A FOLYAMATOS KERESKEDELEM
o A MÁRKÁK, A DIGITÁLIS TARTALMAK, A KÖZÖSSÉGI TÉR ÉS A TÁRSADALOM KÖZTI VISZONY
o A KREATÍV TECHNOLÓGIÁK HATÉKONY ALKALMAZÁSA
o A BIG DATA JELENTŐSÉGE
o AZ INTERNET ÉS A FELTÖREKVŐ PIACOK
ISBN
9789630992640
Szerző
Miles Young
Szállítási határidő
3-5 nap

Vélemények
Nincs vélemény
Webáruház készítés